Min dag:

I morse serverades frukosten till 130 morgonpigga gäster på hotellet. Jag och Ida sprang så svetten rann men som vanligt kom vi i mål tillslut (två minuter efter stängning hade vi tagit in hela frukosten. En halvtimme efter det packade vi ihop och gick hem! Tror fasiken vi slog rekordet!)
Väl hemma packade jag ihop internet routern, slängde skiten i bilen och åkte till Telia för sjuttioelfte gången. Alltså #%!!@ va arg jag var! Men tänk de fick hela butiken minsann veta och jag kom ut där ifrån fem minuter senare med ett helt nytt internet, med skärm och dubbelt så snabb hastighet, något som egentligen kostade 2595 kr. Wow! Ibland kan jag alltså!
Nu ska jag inta kinamaten framför tvn innan Mattias förhoppningsvis kommer hem. Och käka smarriga jordgubbar ;-)
Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: eeellereeeva

bra gjort!! mina takter!!!

Svar: ellerhur! sådan mor, sådan dotter ;)
ToweMickelsson

2013-06-30 @ 11:44:17
Postat av: Maria

Bra jobbat, både med frukosten och Telia!

Svar: Tack Mia! ;) Vi ses nu till monsterveckan! ;D
ToweMickelsson

2013-06-30 @ 11:50:29
URL: http://rymdsylt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0