Grillbuffé står på dagens meny

God morgon! ♥
Anledningen till varför jag är vaken såhär tidigt beror på lillasyster (höhö, känns bra att ha någon att skylla på.) Hon har nämligen börjat jobba i Färila, och jag cyklar med som sällskap! (cyklar mest för min egen skull om jag ska vara ärlig...)
Idag ska vi till älskade "Fala Mål" tillsammans med släkten från pappas sida för en bit mat och underhållning! Jag har ju jobbat där, säkert... tre år sen nu!?! herregud hur gammal är jag?! det ska bli kul att få träffa Linda och Ulrika igen. Sist jag hälsade på var nog innan jul nångång.
Mmm... åå grillat står på menyn!
Bilderna är från midsommar!

Kommentarer
Postat av: C

Gud så gott :D Älskar sparris!!

Svar: ja mums!! älskar grillat!
ToweMickelsson

2013-07-17 @ 18:06:50
URL: http://iamcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0