bagge i vardagsrummet?

Vart är sommaren???  det blåser & är kallt ute. jag vill ha minst 25 grader, 22 i vattnet och inte ett moln på himlen!
vi har i alla fall hunnit med några auktioner denna vecka. Väldigt se värdiga sådana! Vi har sett alla uppköpare och kan deras nummer. NR 7 köper bara skit.... NR. 3 köper allt utav värde, och NR 13 ska ha tvillingar så det blir mycket dubbletter där...
Tacka vettja loppisen vi gick på i London förra året jag och mamma! där fanns precis ALLT och då menar jag verkligen ALLT.
Kolla bara in dessa två bilder nedan:du kunde till och med köpa döda skalbaggar... 
 
 
 
Skulle ni vilja ha en sån här hemma i vardagsrummet?!? även om dom är hemskt äcklig så ångrar jag lite att jag inte köpte med mig nått sånt häftigt!!!
 

Vad säger ni?? ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0