1 juli 2013

När jag vaknade idag vid tre-tiden (jobbat natt!) så upptäckte jag att det låg såna här på köksbordet! Karin och Göran hade visst varit hit med lite (så som jag vill kalla det) underlägg för grytor mm.  Guud vad snällt! TACK! :-D
Under ett par dagar nu så har vi, förutom att jobba, varit uppe på Höga Kusten Game Fair , fått besök av Thomas, Hanna och Anders, haft två härliga dagar med svärföräldrarna inkluderat med fina middagar, shopping utflykter... dessutom har vi varit på loppis! senast igår och fyndade massor som jag redan tagit kort på och tänkte visa er.  
 
Måste börja göra mig klar för ännu ett nattpass på 12 timmar. Men räkna med ett inlägg lite senare ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0