Kitchen Aid

 
 
Kitchen Aiden som vi hämtade ut idag kom i en stooor kartong. i den kartongen fanns en lite mindre, och i den lite mindre kartongen så fanns det en ännu lite mindre kartong. Väldigt välförpackat! (Vilket bara är bra!) men kanske inte för oss ivriga människor (jag) som bara vill slita upp sakerna och se hur det ser ut.
Visst är den läcker??? Vår lilla bebis :)
Eftersom min mamma köpt en stor fin brödbok & degskrapor och min syster en jäsningskorg till oss i julklapp så ska här bakas bröd nu. Mattias ska göra en surdeg, och jag ska nog göra bullar någon dag. mums!
 
Nåja, först kanske man ska sluta jobba för dagen. bara en timme kvar här i repan nu. Är så pass duktig så jag jobbar fem dagar denna vecka, vilket bli ända tills på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0