2012 del 1.

Dags för årsbokslut. Here we go:

I Januari myste vi i vår gamla lägenhet. Jag köpte glajjor, och började jobba massor på Baltic.  
 
I Februari fick Mattias hjälpa de stackars BMW´s som inte orkade starta när tempen gick under minus 25. (Väldigt roligt!) och mina kära gamla lärare kom på besök. det uppskattades verkligen. :)
 
I Mars så tog vi långa promenader, gick på gym, jobbade massor,tog vara på all ledig tid och åkte hem till hälsingland och så bytte de alla fönster i lägenheten ganska så plötsligt. Vi fick sova mitt på golvet och allt var kallt och jävligt. :)
 
 
 
I April åt vi massa god mat, bland annat på "Dellan" hos Alex, och på Oscars med min familj. Så var vi till Fjällnäs och körde skoter, gottade oss i stugan och solade i snön. Mattias köpte ny bil och jag shoppade massor. :)
 
I maj hände det massor... Vi kunde sitta ute på altanen och fika, vi fick följa med på krogfesten via jobbet, jag bjöd mamma på en London resa (och guuuud vad kul vi hade!!! vill göra om det snarast.) och så fick vi tag på ny lägenhet.
 
 
Juni. Emelie tod studenten! Vi var med i tidningen Bilsport och midsommar stod på schemat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0