på stadshuset



 
Jag var på Sundsvalls Stadshus ikväll tillsammans med Helene för att prova viner, praliner, sylter, wiskeys, lax, jaa de mesta! Men blev inte så impad. Jag trodde faktiskt de skulle ha massor att erbjuda, men ingen var på hugget för att sälja något... matmässan på travrestaurangen som Servera anordnade var hundra gånger bättre. :-)
Där emot tror jag Anna-Lena, min gamla lärare hade avgudat stället! Jag fick femton (!) Dryckesbiljetter istället för 10, (som var meningen!) och varje gång man ville prova ett vin lämnade man in 1st dryckesbiljett och fick tillbaka ett glas vin... hm, "lilla" vinprovningen... dessutom fick man treor när man provade saker såsom Wiskey, cognac eller likörer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hm du har rätt, lät ju toppen det där:)

2012-10-30 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0