kvällens...

 
 
 
Körde kväll i restaurangen ikväll (Lördag).
Jag tycker det är skitroligt att få duka upp och göra det lite extra fint för ett mindre sällskap. Mattias älskar att göra finare mat också, det vet jag för det märks väl!
 
Därför är det SÅ JÄVLA TRÅKIGT när det kommer in ett gäng karlar i 40års åldern, som kastar av sig jackorna och spelar allmänt dryg!!! jag skulle vilja... AAAAaaa!!! skrika!! 
 
När jag ställer ner varmrättstallriken:
"tja.... blire nån mat elle? elle va säg ni gubbar, BLIRE hamburgare efter dehärå kanske! HÖHÖHÖHÖ!"
 
Gäst: "Tur du kom mä maten nö, vi ää hungrig!"
Jag: "Ja men de är väl bra! *ler*"
Gäst: "höhö att ni hade nå mat meneru? de ärl ni tvungen å ha, hahaha"
Jag:" Nej tur du är hungrig.......... -.-" (för här kommer en stor tallrik med mat som jag bara skulle vilja trycka i ansiktet på dig!)
 
De finns så mycket jag skulle kunna skriva ner, men då blir jag väl bara arg(are) :) Fina bilder va? Mattias kan han! SÅ DE SÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0