gula bilder :)

Hey!
sorry för bloggandet de senaste dagarna.... men internet är inte som det ska va.... Försökte i alla fall visa er dessa bilder igår.
Bild 1: på min egengjorda paj! smaskens!
Bild 2: Massa höstlöv! så såg det ut igår i alla fall.... nu ligger snön som ett tunt täcke över hela stan, svinhalt och inte ett dugg roligt.
 
Måste dela med mig av en tanke jag fick såhär under nattpasset. I morgon natt (natten mellan lördag & söndag) så jobbar jag. Då ställer man om alla klockor en timme till vintertid, dvs att när klockan slår tre, så blir den två igen. men hur blir det med alla datorer som ställs om den tiden??? och får jag den timmen ändå? varför måste jag jobba just den natten.................................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0