på BRUSHFIELD STREET....

....hittade vi världens största marknad eller vad jag ska kalla det för, loppis kanske?

 Det hade i alla fall jätte gamla saker från bland annat första & andra världskriget som var till salu! gamla resväskor, kameror, gevär, hjälmar, nallar, tidningar.... you name it! huuuur coolt som helst!  


 SPITAFIELDS MARKET:

himla fina resväskor... tänk om jag kunde ta med mig en hem alltså...



insekter i glas.... blä, hua!



Men hur äckligt är inte detta??



Gamla fina klockor



häftigt.... !



höhö, kanske skulle ha köpt mig ett gevär, i denna storleken kanske?



Usch... kanske att självaste Hitler bar någon utav dessa?



Söta söta nallen


Fina gamla kameror!



man kan ju i alla fall låtsas!



Kommentarer
Postat av: evaveva

världens bästa fleamarket!!! <3

2012-05-17 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0