fröken towe

GUUUUD vilket fint härligt väder det är/har varit ute idag!!! synd att man jobbar långpass.....

Gissa vad jag har gjort idag. Något JAG aldrig trodde att JAG skulle behöva eller rättare sagt FÅ göra hehe... Vi hade en ny person på upplärning idag, en person som ska få jobba extra under sommaren! Så min uppgift idag var att lära henne hur man startade en frukost och hur man gör äggröra för 70 pers :) MEN det konstiga i det hela är att personen jag har lärt upp är 45 ÅR! Alltså fattar ni? Här ska en liten tjej på 19 år lära upp en fullvuxen dam på 45 år! snacka om pinsamt, för både henne och för mig.... men det gick bra (trots att jag skämdes lite när jag sa vad hon gjorde fel, eller hur man började och vad man började med och så...) Detta är något jag aldrig trodde jag skulle få göra, men måste erkänna att det var liiiiite kul faktiskt ;)


nåja. Nu ska jag traska ner på stan och kika lite innan mattias slutar :) PÖSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0