Tisdag 6/3-2012

Igår tog vi en lång promenad på lite drygt en timme vilket kändes himla bra! Vi har hittat en skitbra runda som nog är lite drygt fem kilometer :-)

Så bakade jag även goda kardemumma bullar som Mattias gärna smakade utav, både en, och två. Man vet ju aldrig liksom, bara för att den första smakade bra, betyder ju inte det att alla andra gör det. Men bulle nummer två fick också bra betyg (Sicken tur va!)

Dessutom har jag städat hela lägenheten, slängt i tvätt å sovit ut, så man kan säga att min lediga dag blev utnyttjad till max!

Idag däremot så började jag kl. 9 i morse, är ledig nu mellan halv tre och fyra, för att sedan jobba till 11 ikväll igen, och sen tiiiiiidig frukost i morgon. Japp, men det blir väl bra? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0