firande







I helgen firade vi Anders! han fyller 22 på Tisdag :)


Shit vad länge sen det var jag skrev här på bloggen! Jag åkte ju hem till Ljusdal redan i fredags, och appen på iPhonen krånglar som vanligt så jag har inte kunnat visa er nått från helgen (men jag lovar er en massa fint idag! :)
Lägenheten har vi fått iväg (vår fastighetsägare sitter med vår långa långa lista på alla som ville ha lägenheten precis just nu och väljer ut någon bra.)
Vi har kikat på nya möbler till vår nya lägenhet, så som en till soffa eller Schäslong, nytt köksbord, vitrinskåp, nattygsbord samt tvättmaskin.... haha vi vill ha massa nytt helt enkelt :)

nä, nu ska jag snart sticka iväg och jobba. TALK to you later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0