sista nattpasset

Om det inte vore för att jag just nu jobbat 12 timmars nattpass så kanske jag skulle komma ihåg vad jag heter, men tänk att jag har haft sååå himla mycket att göra!!! lyssna här bara, igår och idag sålde jag toast (vilket vi sällan gör annars, en-två stycken i veckan kanske. )men 45(!) st har jag tillverkat på dessa två nätter. haha, lättförtjänta pengar, fyllekäk för gästerna. Dessutom har jag kickat ut ett gäng från hotellrummet, väckt en gäst med en skål vatten i ansiktet, trätat och skrattat med gästerna. halv fyra inatt kom det några söta gäster in och tackade för den underbara servicen, och som tack fick jag 12 munkar. haha, inte 1 utan 12. happ, så ni vet vart ni ska fika i morgon alltså! ;-) Gud, jag kan inte stava eller skriva klara meningar längre... så trött är jag. snaaaaart kan jag gå hem och säga GOD NATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0