JAG ÄLSKAR DIG MORMOR!

Jag har världens bästa mormor, så är det bara!
När jag och Tilda var liten och hade lov så sov vi oftast över hos mormor och  morfar. Det var höjdpunkten på hela lovet, man gick och längtade flera dagar i förväg.
Hon tog oss oftast med till Järvzoo, eller till lekparken i ljusdal, eller till Nore badet. Där efter åkte vi hem och målade i målarböckerna som hon jämt köpte nya varje år. Efter timmar med målarboken så började jag och tilda alltid att bråka, och då kom mormor som en räddare i nöden och la fram kortleken! vi spelade JÄMT! vändtian mest.
Sen beställde vi oftast pizza och köpte chips & godis och åt allt framför tvn till någon bra film, tex filmen BABE! ni vet grisen babe? FAVORITEN! :-)
 man åt alltid förmycket så att man nästan fick ont i magen :))
sen la vi oss i dubbelsängen på övervåningen i fina Nore, och mormor tände jämt lampan i hallen så att man lätt kunde hitta till toan på natten.
ÅHHH! DET VAR TIDER DET! :´)
 
Idag kom det fina födelsedagskortet! hon har till och med sparat alla bilder som man skickade in till tidningen när man fyllde år när man var liten ! :) hihi TACK bästa mormor, jag älskar dig!! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evaveva

ååååhhhhhh vad gulligt skrivet <3333 !!!!!

2012-08-01 @ 07:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0