Små fina lappar :)

God morgon Towe!
Fina små lappar jag fått för dagens jobb! :-) Conny och Heléne kan det där med att "snääääälla Towe, gör detta så blir jag hemskt glad!" jag fick till och med agera kock i köket igår! Tacka gudarna för det jag hann lära mig av Peter Brolin på gymnasiet hemma i Ljusdal. Annars vette tusan om jag hade klarat det :)

På Connys lapp för dagen står det bl.a. "kör in fisken en snabbis på ånga" hm, undrar vad han menar med snabbis? ;-)
På Heléns lapp står det "glöm inte isvatten till konferensen, samt hitta på nått kul till killen som är mjölk allergisk!" hm, hur va det nu igen? Att inte tåla laktos är lindrigare jämfört med de som är mjölkallergisk? Så var det nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0