Fy bubblan!

Fyyy bubblan va världen ska vara orättvis. I morse for jag till jobbet och öppnade som vanligt frukosten på baltic. När varorna kommer går jag ut till en lagomt så sur kille som fått stått och vänta alldeles förlänge.... Han drar in vagnen till bakgården och jag går efter (men märker inte att det är en stor isfläck under nysnön....) jag hinner inte tänka eller ta emot mig förrän jag ligger där, med huvudet bakåt slaget mot isen....... Det resulterade en (tack och lov lindrigare) hjärnskakning. Precis vad jag behövde just nu känner jag. NOT! Som om jag inte har problem så att det räcker och blir över.

Men det lilla ljuset i allt det eländiga var samtalet jag fick nyss! "hej vi ringer från fröken fräken här i Sundsvall och vi undrar om vi skulle kunna komma förbi i eftermiddagen och lämna över ett blommogram där ditt namn står på" hm! Roligt! Fortsättning följer! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0