Best western

Sådär ja! Då har jag avverkat mina två pass för dagen och kan med gott samvete ta helg!

Vi har haft en kontrollant på Baltic, som kollade allt från golv till tak, slet upp nybäddade sängar för att se om det inte fanns ett litet hårstrå eller gruskorn, kollade så att vi hade närproducerat i frukosten, kollade så att lister inte såg slitna ut, och satt väggarna inte var smutsiga. För varje fel fick man ett minus, och för varje bra sak en nolla. Själv var jag super nervös och klev upp en halvtimme tidigare bara för att jag verkligen skulle hinna fixa allt till frukosten- och gissa vad! Jag fick nollor helt igenom! :-D dessutom beröm och sånt gillar vi! :)
(kontrollen är något som alla best western hotellen får genomgå.)
Nu har Katarina bokat en utbildning för henne, mig och Ida i Stockholm i slutet på mars. Vi ska lära oss ännu mer om best western, samt ha en fin helg i Bromma ;) åh, jag vet att jag sagt det förut, men jag älskar min chef! :))

nåja, ni kan ju kika in bilden här nedanför! Titta villa smarriga muffins jag snodde ihop här om dagen! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0