Min jul

Istället för att dra ner på julklapparna i år så spädde vi på med fler... Eller i alla fall så blev det så, av någon anledning. Men tänk vad mycket fina saker jag fick! Är så himla glad! Kanske visar er ett och annat senare.

Jag och Mattias köpte i alla fall en kitchen aid till varandra, och småprylar så som parfymer och kläder. Dessutom köpte Mattias en ny skoter till sig själv. En polaris, 2013 års modell! ;-) riktigt läcker.

Visar er tre bilder från min jul. Alla klappar, maaaten, och mina små juliga shottar! Läckra va? De är granatäpple med vodka. Sött/surt/fräscht/starkt på en och samma gång. Testa vettja, fyll upp ett glas med kärnorna, häll på lite vodka, töm det i munnen och tugga kärnorna. Slurp! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0