belive it or not

img_3740 (MMS)

Mysigt trots allt!  Sitter på sjukhuset i Hudik och myser (så gott det går) för mig själv. Har nämligen blivit inlagd för att få nått slags slut på detta, med min mage alltså.   Men just nu är allt helt okej, för Mattias min prins(!) har hållit mig sällskap, den nya appen "Wordfeud" har gett mig ett spelberoende, kvällsfikat kom nyss (på bilden) , SOLO är förmodligen den bästa tidningen som finns, halv åtta hos mig började precis och idol strax efter det (kan det bli bättre!?) dessutom ringer det från alla håll och kanter så nog har jag nått att göra allt! Puss på både mormor och farmor, så gullig som ni är! :)  I morgon kommer mami och hämtar mig om allt går som jag vill. Då ska jag le lite snällt så kanske vi hinner med en shoppingtur innan hemfärd. Nåja jag ska inte hoppas förmycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0