MÄKTIG MAT.

img_9276 (MMS)

Men snacka om en mäktig lunch!  Nu har jag legat här på sjukhuset sedan i måndags (kväll!) och än så länge toppar denna lunch de andra med storm. Med både gulasch soppa & crème fraîche, sallad, pannkakor, pannkakssylt samt saft.  För att inte glömma mackorna! Mums.   Än så länge underhåller jag mig själv genom att betygsätta maten, räkna ner timmarna till kvällsfikat samt halv åtta hos mig, läsa de få sidor som återstår i boken och spela Wordfeud på telefonen. Men just nu behöver jag inte göra nått av detta för pappa är här! :)


Kommentarer
Postat av: bella

jo tack de är toppen med mig :) händer idag då? kram :)

2011-09-23 @ 14:40:32
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0