Towes stora önskelista, Del 2.



Detta shampoo & balsam skulle jag vilja ha :) mmm, vad gott det luktar.




Så skulle jag verkligen behöva en tid hos Frissan.


hur tråkigt det än är med mjuka paket så skulle jag bli överlycklig om jag fick strumpor faktiskt! Helst svarta åå vita ;)




Påslakan kan man inte få för mycket av... Däremot för lite kanske? vi äger inte så många faktiskt... och i JOTEX tidningen finns ju både det ena och det andra...;-D



Titta klänningen högst upp i det vänstra hörnet!!! ÅH vad fin. Nude färg, skulle bli perfekt till nyårsblåsan. (finns hos ellos!)



underlägg till glas skulle jag haft... såsom vi spiller.



ja kanske inte just dom på bilden, men jag vill ha innetofflor. :) varmt och mysigt.




snälla snälla snälla tomten?! :-D


Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket för kommentarerna! var iväg och kolla på tapeter & då såg jag dessa du har, himla fina! beställt dom till mitt rum! :)

2011-11-29 @ 17:13:27
URL: http://areasontosmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0