towes stora önskelista, del 1.

Towe önskar sig.....

En Streckkodstavla! simpel, men gud så snygg.





Hos Designonline kan man köpa detta snygga fat för 299:- läckert ellerhur??  





En STOOR klocka som du dessutom kan göra så stor du vill... skulle passa grymt bra på min gråa vägg ;)




En strykbräda :)



En våg! jag och Mattias såg en liknande våg på Wallins för nån vecka sedan. Hur snygg som helst ju, därför kan den stå framme även när den inte används! ;)





En Elvisp.... kanske inte just den som är på bilden, men det skulle ju vara bra att ha en!









Washi tejp. Joru, det ska jag förklara för er vad det är för något! Tejpen kan man fästa på allt möjligt, bland annat på tapeter! jag tänkte göra ett slags fotokollage på väggen och måste därför kunna fästa bilderna på nått sätt utan att tapeten skadas :)

"det finaste man har sätter man på väggen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0