M I N U S G R A D E R







FOTO: Towe Mickelsson.
visst är det ganska läckra bilder?? Vi åkte hem till fina Hälsingland tidigt i morse och Mattias fick syn på den frostiga cykeln strax innan vi kom hem, så jag var liksom bara tvungen att ta nån bild :)

I fredags jobbade jag mellan 17-01 på Södra Berget, dagen därpå jobbade jag mellan 12-24 så jag har liksom inte haft tid för bloggen... Det lär inte bli så mycket mer inlägg ikväll heller eftersom jag är hemma i krogen på en snabbvisit! Jag ska packa fler saker samt mysa ner mig i soffan ikväll tillsammans med mamma pappa tilda :) ♥ Dessutom ska pappa firas med goo tårta, det är ju trots allt fars dag idag!

Kommentarer
Postat av: alex

Ja du var ju inte hemma när Matte bjöd på gofika;)

2011-11-13 @ 14:47:14
URL: http://alexeiserman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0