bakar sötsaker!

Tänk, det är så kul att få post, speciellt när man får massa massa brev! :D kolla, alla kom idag:




Dessutom fick vi "jag har flyttat" kort idag, så kolla extra i er brevlåda de två närmsta dagarna ;-)







Idag gick jag till COOP och köpte mig en massa ingredienser för att kunna baka. Dessutom har jag tvättat, tre eller fyra tvättar tror jag.  I morgon är jag också ledig, så då ska jag baka lite till (hann med tre olika sorter idag!) och så tänkte jag bjuda över Åke hit på lite gofika! Åke är vår 80 åriga granne. En riktigt rolig gubbe! 

Till helgen kommer både Hanna och Thomas, Karin och Göran, mamma, pappa, mormor samt tilda hit och hälsar på! Så nog tror jag kakorna går åt minsann! ;)




Kommentarer
Postat av: alex

För det första vem gillar att få massa räkningar? För det andra hoppas att jag får ett "Jag har flyttat kort";) För det tredje jag gillar kakor=D

2011-11-21 @ 20:55:43
URL: http://alexeiserman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0