BALEN 2011

Här har ni min bal - i bilder!!  (En massa bilder!)

Jag och syster yster ♥



min håruppsättning



Lolla och Jens på den röda mattan :)



Elina och John :)


Jag och Mattias rullar äntligen in med bilen




Snacka om nervösa sekundrar. tänk er känslan att få åka en fin bil in, ha en massa folk runt sig som fotar hejvilt och en röd matta att gå på, med världens bästa pojkvän dessutom. ♥



Vår snälla chaufför :)









Upp på den röda mattan .



lee!



fina Thomas och Hanna! :) ♥



Ida och kusin Erik :)



Jag och Mattias



Vi fyra.



Jag ♥dig .



Hanna och Thomas



alla fyra



Väldens bästa tjej och jag. :)<3



Världens bästa Emelie som kom och tittade på :) ♥



rosen fick jag av mattias :)





Vi fick sitta tillsammans med John och Elina. hungriga som djur väntade vi tillsammans på maten.



Johan, Hanna, Jag, Mattias, Kristin och Jens :)



söta par! :) ♥



det bjöds på disco och vals  efter maten. :) Sen vare dags att åka hem.



sammanlagt 96 par ! med det så slog vi rekordet :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder :)

2011-06-05 @ 23:50:25
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Björkan

Ni var alla jätte fina = D <3

Hoppas ni hade det kul!

2011-06-06 @ 13:13:15
URL: http://bjorkans.blogg.se/
Postat av: Sally Nabolsi!

Jag har svarat på din fråga hoppas du är nöjd kram sally! :)

2011-06-06 @ 15:12:50
URL: http://sallisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0