good news!

god morgon! :)
idag är det blåhimmel ute, precis som det var hela dagen igår. Skillnaden idag är att jag inte börjar jobba förän 4 så jag kanske hinner sola lite? :)

Satt nyss och klickade mig fram på blocket, en sida jag ALDRIG trodde jag skulle få nytta utav. Vi har nämligen fått jobb efter sommaren på vaxholm så en lägenhet skulle sitta fint!
lyckligtvis har vi redan en i täby, stockholm tack vare chefen, men skulle gärna vilja hitta någon i vaxholm så vi bor nära restaurangen.... call me if you find one!

Nu har jag tagit på mig min fina sommarklänning och den nyinköpta bikinin så nu är jag redo för några timmars solning !






talk to you later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0