hello cuties!



hello cuties!
Idag skiner äntligen solen! och det passar ju väldigt bra eftersom jag är ledig.
Tråkigt nog så måste jag leta mig tilll Gävle för att jag fått en tid hos tandläkaren. Uppsala hade varit så mycket enklare att åka till. I alla fall närmare. :)

Hur som helst, det går jätte bra att jobba. Det är jätte roligt att få komplimanger och höra att man är duktig på det man gör.  Det leder ju bara till mer jobb sen ;)
Nu ska jag äta lite vattenmelon innan jag sätter mig i bilen mot gävle. hm..

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att höra att jobbet går bra! :)



Sv: Tack detsamma!

2011-06-16 @ 15:21:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: evaveva

du är ju mitt hjärtansgull! klart att alla gillar dej! puss <3

2011-06-16 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0