I´m BACK!

hej alla söta!!
det var ett tag sen...... de senaste tre dagarna har jag avverkat 43 timmar på jobbet så där har ni anledningen till varför. :) 
Hoppas ni hade en fin midsommarafton! min bestod av tallriksservering, plocka disk, tvätta bord, skura golv, blanda drinkar, kolla leg och till och med vara vakt i några få minuter. (kan ni tänka er mig som dörrvakt?! haha)  

friskluft, gott kranvatten och underbara människor är något jag ska njuta av i hela två dagar då jag åker HEM till fina hälsingland på tisdag. Bara två arbetsdagar kvar med andra ord. :)

midsommaraftons sena kväll (eller ska man kalla det tidiga morgon?) Bjöd på en  vacker himmel, trots allt :)



Det är inte så dumt att bo här heller :]

Kommentarer
Postat av: evaveva

legg stavas leg.....hällsingland dubbelstavas inte med 2 l.



älskar dej ändå! puss

2011-06-26 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0