guldklimp *

Trots att det regnade i Fredags tog sig mamma pappa och Tilda sig tiden att fara ner hit och hälsa på mig, vilket var guld värt! ♥
Eftersom resan tur och retur tar lite drygt 6 timmar stannade dom inte längre än i tre timmar, vilket är förståerligt. Men de vad hemskt roligt :)
Bilderna jag har laddat upp är tagna ifrån Tildas blogg. De var så fin så jag var tvungen att ladda upp några :) Klicka HÄR om du vill se alla.


Här bor/jobbar/lever jag och Mattias :)















Fint va? :) Säkert finare när det är soligt ute... Jag vet inte än- vi har ju liksom inte fått uppleva någon riktig sol än!!!

Kommentarer
Postat av: evaveva

fina bilder du lånat av tilda! nu är det bara solen som fattas! kom ihåg att ändra din spalt till vänster, det står att du går hotell o restaurang linjen....

en miljon kramisar <3 från oss i krogen

2011-06-19 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0