inköp!

Lite saker jag och mamma inhandlade från  bland annat IKEA. :)


plåster ska ju va bra har jag hört! ;)  dessutom var dom gullig! :)



Nya sängkläder :)


Min nya fina klänning !






dessutom liknar den en klänning jag hade när jag fyllde 1 år. speciellt längst ner...



ett banangult nagellack!

Har nu åkt tillbaka till öregrund, och avverkat ett pass! :) I morgon blir det nog långpanna, vilket jag inte ser fram emot speciellt mycket eftersom jag fått ont i halsen och snuva. men det är bara att bita i det sura äpplet och stå ut ! Hejja Towe! :)



Kommentarer
Postat av: evaveva

HEJA TOWE <3 !!!!!

2011-07-02 @ 06:44:14
Postat av: evaveva

snygg klänning men det ser ut som spetsen på vänster arm är trasig? hoppas inte ;(

2011-07-03 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0