sammanfattning av 2010, Del 2

Jag slår ihop min sommar så får ni se hur härlig den var ! :) 

(OBS!) klicka på bilderna för att se dom bättre :)


Vi fiskade, sov i husvagn, badade, solade, cyklade till krogen från Järvsö, jag och lillasyster serverade på ett bröllop...
        


Karneval så klart.
   


Stockholm ♥
     


18-åring
Towe blev 18 år
 


  
 
två lyckliga 18-åringar!
      



Falamålet<3
Världens bästa ställe som brann ner :'(
       


Södra berget! <3
 två underbara serveringskompisar, en jobbig men lönsam arbetsvecka, och litet avslut i baren!
    





Tilda kom hem från Polen, jag och mattias fick hotellsviten på södra och skolan hade börjat.

     

Towe och Elina.
så började våran praktik och vi drog upp till Sundsvall , jag och elina. Där levde vi rena lyxlivet!
    






      
jag skickade efter en studentmössa (!) , vi var till gävle och Lolla skar av sitt finger ;) jag pluggade till körkortet och klarade skrivningen. Uppkörningen väntade i början av november. Jag och Elina skickade in vårat bidrag som tyvärr inte kom vidare...
 

Jag tog körkort!!!!  Mattias och jag hade vår ettårsdag :) Jag och Elina började jobba på ett underbart ställe och fick ihop några timmar. Jag och Sara B jobbade så gott vi kunde på Södra och fick på de viset ihop en liten sudd där också!
Vi hade den efterlängtade Ölprovningen på skolan tillsammans med Anna-Lena.
Vi avslutade månaden med att bjuda de nykommande eleverna på alkoholfria drinkar! 

  


Det blev december .
julborden var igång för fullt , julgranen kom upp och jag fick fantastiskt fina saker i julklapp ! :) Året slutade med nyårsfirande hos Hanna med ett helt gäng vilket var väldigt mysigt. Bra avslut på det gamla året!
     




Kommentarer
Postat av: Emma

Det var typ som en sommar dag här, däremot så blev kvällarna något svalare. Men det var så pass varmt att man fick färg på sig efter en vecka ;)

2011-01-11 @ 21:45:53
URL: http://emmakristinass.blogg.se/
Postat av: Matilde

Hej! :) Hoppas allt är bra med dig!

Nu var det ett tag sen jag var inne här. Ser att du fixat både ny design och hårfärg, snyggt! =) hoppas du hade ett superhärligt jullov! Kram

2011-01-13 @ 01:14:11
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0