sammanfattning av 2010, Del 1

Som jag lovat, här kommer min sammanfattning av 2010. En del av det i alla fall.... DEL 1 :


Mattias och jag firade nyår tillsammans! sötnosen där. :)
han tog sitt körkort den 11. Jag och Lolla invigde badhuset. gymmet blev en hitt! shoppingturer blev det massor av. vi gick på bio. och festade :)
   
      



I Februari var det mycket snö, så en massa skoterturer blev det, (vilket jag älskade!) Till och med en skotertur upp till Kajevall. En helvetes resa som aldrig kommer att upprepas!  jag satt och höll i mig en hel dag, i en massa minusgrader, med andra skoterförare som bara körde ifrån oss. Fast, ett minne för livet, helt klart!
Så blev det dags för tävling. Jag och Lolla ställde upp , och hon kom 2:a i cock and serve medan jag kom 2:a i servering. *stolta!* även det en dag att minnas, men på ett possitivt sätt!
Så blev det alla hjärtans dag. Mattias köpte rosor och bokade bord på Järnvägs. <3
lite snowboardåkning i Vemdalen med Emelie och Lolla avslutade månaden.
        




Stockholmsbesök. av både Rebecca och Filippa samt tremänningen Louise. Väldigt roligt! 
En hel del shopping blev det också. underbart!
Så började jag min praktik på FalaMålet med de två underbara människorna Ullrika och Linda. Den bästa praktikplats jag nånsin haft faktiskt! Jag lärde mig en hel del. som att göra smörgåstårta.
jag och Mattias bakade rätt mycket. Den perfekta sockerkakan på bilden här nedan :) 
Jag Elina Emelie och Carro hade massa tjejmys. <3
  
 
          




Så blev det Påsk och John fyllde år, jag fick en påskpresent av Mattias, Macadamiantårtan var en succé, skotern körde på den lilla snö som var kvar och jag och tilda sov hos mormor och hade det väldigt mysigt! <3 
     




Våra bakverk började bli riktigt klyschiga! det kom snö den 4 maj, Sara och Emelie spelade "med andra ord" med mig och Mattias en hel kväll, jag och Mattias firade ett halvt år tillsammans (2010-05-11), vi körde motorcykel, Tilda fyllde 15, Jag och Mattias hade en hotellweekend på södra.
      






så blev det juni helt plötsligt! Månaden började med Mattias bal. Därifrån fortsatte jag till Emelie för att grilla med mina pärlor, Sara och Emelie. vilken dag!
det var skolans minikarneval mitt i veckan och i slutet av den tog Mattias studenten. Jag fick mitt sista (!) sommarlov. Sa hej då till klasskompisarna och började jobba, först på Stenegården, sedan Falamålet och Södra Berget, ja jag hade jobb för hela sommaren! dagarna innan jag började jobba åkte vi till stockholm för att mattias skulle provjobba på Melkers restaurang.
Så blev det midsommarafton. Jobb jobb och jobb även då...
Syster hade sin konfirmation.
Jag slutade på stenegården och började på falamålet. Där var jag resten av sommaren och varvade det med södra.
                


Del 2 kommer så småningom! :)

Kommentarer
Postat av: Viktortiril

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-11-14 @ 18:36:19
URL: http://viktortiril.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0