vintervitt, jullikt och mörkt

Det är sådär mysigt jullikt i vår lägenhet just nu :) julstjärna, tomtenissar, tomtetavlor, mandlar&russin, ljus, pepparkaksdeg i kylen.... dessutom är det ANDRA advent i morgon, och det innebär ju att jag får tända andra ljuset på min adventsljusstake :)









Mormor kom hit med en hel kasse full med tomtar! Titta så söta :)


Detta är btw en inflyttningspresent från moster mia och jan :) passar ju utmärkt till mig eftersom jag inte tål nötter tyckte jan, och det är ju precis vad man ska ha i den (haha han vill bara jävlas!) men mandlar tål jag ju, åå fint blev det! Tack! ♥



på kylskåpet hänger dessa sötsaker, som jag fått utav farmor och farfar :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0