X-M A S 2011

under my christmas tree:


Titta bara så mycket paket det låg under vår gran igår!



Mammas fina inredning: Juligt och fint *avis*


Som tur är finns det många godisråttor i detta hus, för godisbordet var fullproppat!



Och de tre tomtarna stod så fint bredvid!


Mammas fina pepparkakshus :)



Den söta tomten med näsan i vädret !


mmm.... titta va mycket klappar!


Här har ni helt klart den snyggaste av dem alla! Tomten på surround ljudet!


Julgröt på morgonen med farmor&farfar, Mormor, Sune och familjen :)



Men sen ni! så öppnade vi julklapparna! mormor fick nog flest! haha (strax efter mig kanske ;) Här nedanför gosar jag in mig i mina nya varma tofflor från syster :) ♥



tänk att jag fick en fin och lurvig mössa också! :-D *För gladast är nog jag!*


och en fin fjällrävenfliströja utav pappa ♥



Vårt fina hus, vinterlikt och fint!




Så åkte vi en sväng till mattias föräldrar i Järvsö :)


Där mattias mormor och morfar var, samt Hanna och Thomas :) vi åt god julmat och öppnade ännu fler julklappar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0