tittar in en snabbis

livet är hårt, måste jag säga. :) jag sitter här i sundsvall med tre jobb för tillfället.... Dessutom ska jag jobba på alla tre denna vecka, är det tänkt. Men vem säger nej till pengar liksom?

Ska strax gå tillbaka till V&M för att jobba lite till, men just nu har jag en paus, vilket är sååå sköööönt. Får lite tid till att ringa till Tobbe angående lägenheten av målning i taket, lampor som sitter fel och något stort lass utanför som stängt in vår bil..... så hinner jag även ringa och avboka lite jobb som krockar, facket som aldrig vill vara hjälpsam.... slänga in nån tvätt, bädda sängen (bättre sent än aldrig) diska, packa om väskan och dra igen. Det är inte lätt må jag säga! och såhär ska det fortsätta fram till den 21, då alla jobb stänger över jul. Men då jäklar. ska jag och mattias slänga oss i bilen och fara hemåt igen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0