personalmat :)



efter att ha avnjutit dagens personalmat (!) bestående av oxfile , potatiskaka, rödvinssky och  paprikor sitter jag nu hemma framför datorn, mätt och belåten! Min söta chef har skickat med mig matlådor hem förut, gullig som hon är! antar att hon inte vill att jag ska somna hungrig, kanske? ;)

 Dagens pass blev i alla fall hemskt lyckat! Vi har serverat vårat 8:de julbord på Sundsvalls teater nu, så nu återstår det bara 7 st. I morgon ska jag däremot jobba på ett annat julbord som vin&mat anordnar. är ganska så less på julmat nu faktiskt...julskinka, sylta, sillar, jansson, köttbullar- ja allt som står på ett julbord helt enket... det ska fyllas på, bytas fat, hällas upp, kladdas å ha sig...däremot kommer jag nog aldrig tröttna på laxen som står där. MUMS vad gott det är, på en macka med lite dillsenap. :) hihi
Näe nu ska jag nog slå på en film, innan jag sluter mina blå ;) God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-11 @ 18:05:22
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0