JOCKE, THE MAN.

Sedär! så var julklappen till vår kära diskare kirrad!

Vår söta Jocke som är förståndshandigkappad är som en åtta årig unge i huvudet, men 26 år den 28:de december. Hur som helst så kom han fram till mig idag, söt som han är och säger "Towe, det går bra att ge mina julklappar i morgon faktiskt!" haha och jag kan ju inte hålla mig för skratt varje gång han pratar med mig.
 Här om dagen fick jag se hans önskelista som satt så fint på kylskåpet, där det stod "Smurfarna" högst upp, (filmen) , Transformers som nr.2, följt av filmen Bilar2, och längst ner stod det "överraskningar". Jocke pekade på punkten överraskningar och säger "Det här vill jag ha av dig! jajjamän!"  och ler stort! haha, ojojoj..... ja så vad ska man göra liksom?! Vi gick in på en massa leksaksbutiker och hittade färgpennor- storpack med 60st olika pennor i. Han älskar nämligen att rita, helst drakar. Men han HATAR kritor och tuschpennor, så det fick bli färgpennor! haha GOD JUL JOCKE, THE MAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0