busigt

det kändes så skönt att komma hem igår. Allt var så fint! jag fick börja med ett fotbad, sedan lånade jag syster Lillans ansiktsmasker, guud så behövligt det var.

Idag började vi med lite kaffe, innan det blev en runda runt korskrogen. sedan fortsatte vi kursen mot ljusdal där vi fotade en massa, samt inhandlade lite kläder och andra nödvändiga saker. (visar er senare)
Nu har jag precis haft finfrämande här :) utav Emil Ellen Farmor Farfar Faster och Farbror. Vi gick till dagis med emil och ellen. där blir jag 10 igen, och leker minst lika mycket som dom!

Det är inte så lätt som det ser ut! :D


Men vi fick in snittsen!



Tillslut kunde både jag och emil posa, precis som ellen!


Tilda gillade sälarna mest!





nu ska jag fortsätta ta hand om mig själv, genom lite ansiktsmasker, ångbastu och hårinpackningar. visar er bilder lite senare :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0