hej hopp!







äääääääääntligen har jag lite tid över för bloggning. Okej, egentligen inte, men jag vill ju.


Jag hade världens underbaraste födelsedag (som firades två dagar i rad av både familj och jobbarkompisar !) inte nog med det så kom Emelie Gunilla och Stefan till lilla Öregrund BARA för att överraska mig, vilket jag verkligen är glad för! TACK!!! det kan jag leva på länge :)  kort sagt har jag blivigt väldigt uppvaktad dom senaste dagarna, trots att jag jobbat minst 13 timmar om dagen den senaste veckan...
håll koll, för fler bilder kommer i morgon :) ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Björkan

Vad bra att du hade en bra födelsedag = D

2011-08-02 @ 11:37:26
URL: http://bjorkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0