too much to ask for.



Äntligen börjar vädret spricka upp, så kanske kanske att solen visar sig snart. Vädergubbarna på tv4 har fel, jämt. lovar soligt fast det blir småregnigt mulet och kallt, inte OKEJ!!! 
Jag och Tilda är hemkommen från en fin förmiddag vid stugan (trotts de fula vädret!) spenderad tillsammans med farmor och farfar :) Vi gjorde en fin tur på flotten samt fikade gofika i sommarstugan! mums.

Just nu sitter jag och letar hotell hejvillt i Stockholm. Jag ska bo fint, minst 4-stjärnigt! , de ska ligga mitt i smeten så det går bra att shoppa samt ta sig till Grönan lätt. Dessutom ska mina två pärlor få plats där också. -Det är väl inte förmycket begärt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0