this afternoon...

Sådär på eftermiddagen åkte jag och Tilda in till ljusdal för att träffa Emelie :) vi gick en bit runt kyrksjön, och tog en massa galna bilder, kolla bara!!












Det började bli galet här.....
 



Men jag fick styra upp allt ;) !



"SHIIT, hur ska detta gå..."



Det var svårare än det ser ut (Eftersom vi lyckades hålla masken så bra) men att balansera i denna var inte det lättaste! Speciellt inte när man var två.



yeeees! :)



Tack för en rolig eftermiddag/Kväll! ♥


I morgon drar vi, tidigt tidigt till Stockholm jag och mina två pärlor. Så räkna inte med så mycket bloggande.. men vem vet, det kanske dyker upp nått litet sms inlägg :)
Hare bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh ser ut som att ni hade riktigt jäkla skoj :)

2011-08-19 @ 22:55:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0