PAELLA

Igårkväll åkte vi till en restaurang för att äta Paella. Både jag, John, Lars, Bigg och Julia , så vi blev ett helt gäng :) paellan var goo. lite oväntat men helt okej! ni får läsa bild för bild, så kanske ni förstår vad jag menar ;)


Bigg tyckte att förrätten bestående av färska musslor var toppen!



Två pannor fulla med Paella kom in . Den ena med skaldjur och den andra med kött. Tydligen så innhöll köttpaellan kanin... men det slutade med att jag provade lite. Kan inte säga att det var någon höjdare (kanske  för att jag har en egen kanin hemma!?) men det smakade nästan som kyckling.



Jag höll mig till denna gryta.



Desserten var himla goo.



Caffet också :)

John och Jag :P


Julia och Bigg! :)


När alla var mätt och belåten fanns det drygt en halv panna paella kvar. John envisades om att ALLT skulle i, om han så skulle äta upp allt själv :P



Och så blev det! och tom blev pannan .





Sen kom den (enligt mig) hemska flaskan in. Ni vet, den man får gratis efter alla måltider av restaurangen och som innehåller så mycket alkohol och smak så Bläää..... :P Tror ingen tyckte om den, förutom John! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0