HEJ!

Innan vi börjar praktisera ville jag bara säga HEJ! :-D Idag har det varit molnigt, och kanske lika bra var det, för både jag och John blev lite smått röd igår.


SÅ, idag har vi tvättat och trots att både tvättmaskinerna och tvättpatronerna är på spanska så vart den vita tvätten ren! =D Vi har även tagit oss en tur runt lilla albir. Mycket småbutiker och krimskrams överallt!


Tänk att jag får saker och blir kallad saker hela tiden. Idag fick jag en söt betty boop nyckelring!  ;)


Nåja, vi börjar kl.3 så nu ska jag byta om. hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: evaveva

ha ha vem fick du betty boop av? ngn gamling?

har solat solarie idag! ny tid imorgon.

ska ringa mattias och höra om han har tid att komma på fika!



1000 pussar till vår lilla prulle<3 mamis och papis

2011-04-19 @ 15:02:44
Postat av: P r i s c i l l a

sv: Tack så mkt :D

Hahah håller med dig ^^



Förlåt för sent svar!

2011-04-19 @ 16:08:48
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0