dricks!


Vad gör man inte när man har tråkigt??! :) Jo, målar bilder till varandra på postitlappar från sjukhuset i Benidorm ;)
Hur som helst så började john vid 2 idag, och jag kl.3 det var lagomt seeeegt fram tills klockan var 8, då det kom ett tiotal gäster. Solveig lämnar oss i morgon, min söta tant! så idag fick jag en stor hundralapp utav na och så sa hon hej då och kramade om mig! åh, jag kommer sakna henne :)
en annan gäst gav mig 50 kr för att vi var så trevliga, och av en tredje fick jag 100 kr för att göra lite kaffe.  Snacka om att jag trivs här! :-D

NU ska vi ut och äta , jag mattias john och lars! :) bilder kommer i morgon, håll utkik!! :D
Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0