KENZAS snake


från Mamma♥.












En "välkommen-hem-present" och en underbar efterrätt fick jag av familjen när jag kom hem. Kanske jag har varit saknad? ;) 
Syled by Kenza- Ringen, av mamma. :)  Fasiken alltså, har ni sett nån så snygg ring som denna? SÅ JÄKLA gryyym! och att den liksom slingrar sig upp för fingret. Joru. Den ska få pryda mitt ringfinger!
Efterrätten har jag visat er förut. for along time ago. i sommras om jag inte minns fel, men jag tror ni blir lika galen i den nu, som då när ni får se bild på den ;)

För övrigt har jag rest från Sundsvall till lilla Korskrogen idag. Från Medelpad till Hälsingland. tog i princip hela dagen.
mer för övrigt så har jag uppgraderat min iPhone 4 till det nyaste. Fasiken! jag som precis lärt mig den "gamla" versionen. Bara till att börja om från början!
Ännu mer för övrigt har jag inte träffat Mattias än, och det känns inte kul. saknar honom. :) min pojk. Snart kommer han hit!

Måste också få pointera att nya läsare hittat hit, och nya komenterare (: SHIT! vad kul :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg resident evil i 3D :)

2010-09-27 @ 11:30:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Vad gullig du är :) Vad gör du nu då?

2010-09-27 @ 15:25:52
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0