iPhone 4







Idag fick jag äntligen hem den exklusiva lilla lådan med den ännu exklusivare iPhonen i.  Nu ska den dessvärre få ligga i kartongen och samla damm en vecka. Jag ska nämligen upp till Södra berget och jobba. men men. 
Jag ska kortfatta dagen med att, Lolla skar sig i fingret (typiskt dig Lolla!). Jag var Hovmästare i restaurangen vilket innebär att jag bossar över alla. Grymt! Detta var sista dagen i skolan på 5 veckors tid, eftersom jag nu ska jobba i sundsvall denna vecka och sedan praktisera 4 veckor. Min iPhone kom helt plötsligt och jag blev överlycklig! :)  Min resväska är packad så nu ska jag dra till Mattias jobb.
Vet ej när jag kommer kunna skriva igen, men det är sånt som märks!
PUSS! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0