this week


Jag och mattias har bakat :)




Svårbakat må jag säga


Parisavofflor!



Varit på Finess med Mamma och Tilda, där mamma bjöd oss på en nachos! :)


Stadt i Lördags.

just denna vecka har jag haft så mycket för mig att bloggen inte har fått någon tid alls från mig. Men jag kan berätta att jag praktiserat hela veckan på Condis! en grym fredagskväll blev det, då Adam Sagström (nyhemkommen från Hollywood!) kom och sjöng för en fullsatt restaurang.
Annars har jag har bakat med Mattias :)  Ätit gott tillsammans med Mamma och Tilda . Gått på krogen tillsammans med ett gäng.... Ja kort sagt lite av varje!

Nu ska jag plugga körkort
<3


Kommentarer
Postat av: Matilde

Ja gud ja! Förstår dig trots att jag själv har ett extra år kvar :) För något år sen så bah "Ååååh S T U D E N T E N!!!!" Nu så vet jag inte vad jag ska tänka. Haha, finns det någon tillbaka-spolnings-knapp så man kan backa till typ mellanstadiet? ;) hehe. Gud framtiden. Man vill nästan inte bli vuxen alltså trots allt =) haha.



Ser gott ut det ni bakade! Lycka till med körkortsplugget :) kram<3

2010-10-03 @ 22:01:56
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0