Allt går att laga med silvertejp!

DEN SENASTE VECKAN....



Lolla har för sjuttioelfte gången skurit sig. Nej, men nästan! tror hon både har sytt, limmat, lappat och lagat med plastfolie och papper. I Torsdags på hembygdsgården fick hon för sig att göra det igen, och vad passar inte bättre än att laga allt med silvertejp denna gång? :D
tycker hur som helst hon är en skön böna :)



Thomas och Hanna kom hit i Söndags och titta film med mig och Mattias :) Filmen YES MAN blev det!



Pluggat till körkortet har jag gjort hela veckan lång. Tråkigt men något som måste göras :) Att plugga i sängen funkar kanske mindre bra... 



Här är en kille jag saknar.
Varje dag slutar jag kl. 4 ,då hans arbetspass börjar. Så den ända gången vi ses är när jag vaknar dagen därpå, då han skjutsar in mig till praktiken och säger hej då igen. Tråkigt :(


Kommentarer
Postat av: Matilde

Å tack jag hade det underbart där uppe! =) (tog bussen från Sundsvall sen upp till Sollefteå) Var superhärligt att vara borta i några dagar! :D



Hihi, den röda jackan du köpte häromdan köpte jag i vit för ett par veckor sen! Übermysig ju! =) hihi. Hoppas din helg också var härlig! :) Kram på dig!<3

2010-10-12 @ 23:04:20
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0