Vita miner




Förstår ni hur ledsen jag blev när jag vaknade upp och kollade ut genom fönstret i tisdags?? Alltså den 4:de maj liksom...






När ändå vädret var som dåligast i Tisdags passade några i klassen på att äta på Pärlan. Efter som vi vann en ärlig (!) match i serveringsfrågor fick vi 5 st luncher gratis. Med hela 45 minuters lunchtid tänkte vi att vi lätt skulle hinna men nej nej. Lunchen drog över på lektionstid och Anna-Lena fick ett fint samtal av våran Samhällslärare Viktorya. :) :) :)
Annars betar jag av prov efter prov så det ska bli underbart med lite helg nu alltså. Morgondagens prov handlar om vitaminer. Vitaminer. A B C D och E. länge fattar jag vad det handlar om men när det kommer till Tiaminer riboflavin, askorbinsyror niotensyror så är jag helt lost... Men. Jag måste få in det i mitt lilla huvud!

Peace. <3




Tänkte Mattias bil skulle göra sig fin här. ;>
PUSS

Kommentarer
Postat av: Arina - en av två

Sv: Tack :)

Var det snö hos er?!

2010-05-08 @ 13:19:39
URL: http://swiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0